Proportioner

Der afholdes elevstævne:

D. 25/6-2022

Vi nærmer os sommerferien og det betyder, at vi her på Hovgaard Rideklub skal holde vores sommerstævne. Hvis i ønsker at deltage så skynd jer og få meldt jer til i den klasse i ønsker at ride. Er du i tvivl om hvad du skal ride, snak da med in ridelærer om det.

For at det kan lade sig gøre, at holde vores elevstævner har vi også brug for mange søde og flittige hjælpere. Derfor håber vi på, at der er nogle hjælpsomme sjæle, som fx. enten vil bage noget til cafeteriet, skrive for dommeren eller gå med kritikker noget af dagen.

Der vil være følgende klasser til stævnet:

Halvpartsklasser (Åben for halvparter på Hovgaards elevhest – Alle heste og ponyer rider mod hinanden på B-bane)
1)  LD1-LD2 Showklasse
2)  LC1-LC3 Showklasse
3)  LB1-LA6 Showklasse

Elevrytterklasser (Åben for ryttere der kun går til undervisning og rider på Hovgaards elevheste – Alle heste og ponyer rider mod hinanden på B- bane)
4)  Holdridning uden galop
5)  Holdridning med galop
6)  LD1-LD2 Showklasse med/uden oplæser
7)  LC1-LB3 Showklasse

Privatrytterklasser (Åben for øvrige HRS medlemmer (fx privatryttere) – Ponyer rider på B-bane og heste rider på A-bane)
8)  LD1-LD2 Showklasse
9)  LC1-LC3 Showklasse
10)  LB1-LA1 Showklasse
11)  LA2-MB3 Showklasse
12)  HRS Mesterskab – Øvrige HRS 2. afd. LC1-MB3

Kæphesteklasser
13)
Dressur LC-LD
14) Spring (valgfri højde)

Vi gør opmærksom på, at vi forbeholder os ret til at slå klasser sammen, hvis der ikke er nok tilmeldte.

Tilmeldingsfrist onsdag d. 22/6-22

Tilmelding til elevstævne

Kontaktperson før, under og efter stævnet:
Mette Banke via mail elevstaevne@hovgaardrideklub.dk