Klubtrøje

Du har nu mulighed for at købe klubtrøje kontant eller med dine optjente hjælper point.
Klubben har lavet en aftale med Nørrelund Rideudstyr om bestilling af nyt klubtøj.
Der vil komme logo på ryggen og Nørrelund Rideudstyr’s logo på
højre bryst.

Frivillige / Point:
Har du været frivillig hjælper til arrangementer og har hjulpet min. 30 timer kan du bestille en Equipage Bluse eller hætte trøje med dannebrog for dine optjente point. Vil du hellere have en Kingsland Fleecetrøje er dette også muligt mod at betale differencen på 340,- kr.  Priser er baseret på min. 25 stk.

Betaling:
Du har 3 betalings muligheder: point, delvis point eller betaling.
Du vil modtage en e-mail med accept på din bestilling og betalings informationer. Har du spørgsmål så skriv en mail til bestyrelse@hovgaardrideklub.dk.

Sidste frist for bestilling er den 11.03.2020.
Bestilling skal ske via nedenstående bestillingsformular.

Klubtrøjer:

Equipage Bluse Kolyma. (kan ses i Rytterstuen)
Langærmet åndbar trænningstrøje med Cool Dry effekt. Den har ¼ lynlås foran, høj hals og en lille smule forring.  Farve: Navy og sort
Pris inkl. broderet klub logo 375,- kr.

Kingsland Cardigan Fleece en letvægtfleece trøje med gennemgående lynlås i glat yderside i åndbar og hurtigtørrende materiale. Farve: Navy. Pris inkl. Broderet Klub logo 725,- kr.

Dannebrog trøje med logo på ryggen og Dannebrog på ryggen samt front. Den er med hætte og i tykt sweatshirt materiale. Farve Navy

Pris inkl. Logo og Dannebrog tryk 360,- kr.