Hovgaard Rideklub
Rideskole og klub for alle

Om os

Vi er en rideskole og en klub som har plads til alle

ELEVSTÆVNE 6. april 2024

Tilmelding skal ske på nedenstående link

RIDE, EAT, SLEEP
& REPEAT

I am text block. Click edit button to change this text. adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo

Kommende arrangementer

Vores søde undervisere

Sofie

Sofie læser til kiropraktor og har sammen med sin mor haft deres daglige gang i rideklubben siden hun var lille. Sofie har tre heste som hun også konkurrerer på. Sofie er en samlende person i rideskolen og udover at undervise står hun også for mange sociale arrangementer i løbet af året samt rideleje mm.

Manuela

Manuela Rose er 44 år, er gift og har to piger. Til dagligt arbejder hun som sygeplejerske og når det er muligt hjælper hun til med forskellige opgaver her på Hovgård. Hun startede til ridning da hun gik i 3.klasse og blev hurtigt bidt af hestelivet. Som ridelære ligger hun vægt på at lære børnene det grundlæggende i ridekunsten, lære dem alt det der er en del af livet med heste som ikke foregår på ryggen af hesten, give børnene troen på sig selv, troen på at de er gode som de er og ikke mindst være ansvarsbevidste og stolte af at være en del af denne vidunderlige sport.

Anja

Anja er rolig og pædagogisk. En ridelære der rummer de små børn, skaber tillid og giver masser af ros. Til daglig ridder hun sine tre islændere. Anja har redet hele livet. Anja er uddannet folkeskolelærer og rideterapeut.

Opslagstavlen

Elevheste

Hovgaard Rideskole har en masse elevheste til rådighed når man skal gå til ridning eller have halv/ helpart. De er rigtig søde og er især gode til børn.

Vi arbejder på at få lavet et galleri med vores elevheste som vil kunne ses her.

Vi takker vore sponsorer